Skuteczne sposoby na poprawę jędrności biustu

Ćwiczenia na powiększenie biustu nie istnieją, jednak wzmocnienie mięśni klatki piersiowej sprawią, że się uniosą i będą wyglądać na pełniejsze. Poznajcie ćwiczenia na poprawę jędrności biustu i kilka porad, dzięki którym bez większego wysiłku można uzyskać zadowalający efekt.

jędrne piersi

źródło: pixabay.com

Masaż

Taki masaż można wykonywać zarówno pod prysznicem, jak i poza nim. Masaż  pod prysznicem warto wykonywać chociaż przez 5 minut. Wykonujemy go za pomocą słuchawki, zmieniamy temperaturę wody i naprzemiennie wybierając  ciepły i chłodny strumień, wykonując przy tym kuliste ruchy. Masaż możemy wykonywać także podczas peelingu skóry biustu, najlepiej wykonywać go raz w tygodniu, podczas tego masażu także wykonujemy kuliste ruchy.

Ćwiczenia

Ćwiczenia na „powiększenie biustu”- wyciskanie hantelek – kładziemy się na plecach, lekko uginamy nogi, łokcie powinny opadać poniżej linii tułowia. To ćwiczenie można także wykonywać, leżąc na piłce gimnastycznej (ćwiczenia z nią dodatkowo wzmocnią mięśnie głębokie, dzięki czemu trening będzie bardziej efektywny). Hantle trzymamy po obu stronach ramion, na wysokości klatki piersiowej. Ciężarki podnosimy do góry, prostując ręce (robimy wydech), następnie wracamy do pozycji wyjściowej (robimy wdech). Nie masz hantelek? Nic nie szkodzi w Hop-Sport.pl znajdziesz kobiece i stylowe hantelki, które pomogą ci ujędrnić biust oraz wykonywać inne ćwiczenia. (Ćwiczenia wykonujemy 2-3 razy w tygodniu po 10 powtórzeń)

Ćwiczenie dla każdego – jeżeli ćwiczenia z hantelkami uważasz za bardzo wymagające, to spodobają Ci się ćwiczenia, które możesz wykonywać nawet podczas oczekiwania, aż woda się zagotuje. Ćwiczenie polega na uciskaniu dłoni złożonych na wysokości biustu. Im częściej będziesz je wykonywać, tym lepszy efekt uzyskasz.

Prawidłowa dieta

Jeżeli chcemy by nasze piersi, były jędrne, musimy pamiętać, by produkty były bogate w fitestrogeny. Właściwości hormonalne roślin mogą imitować kobiecy estrogen, a w konsekwencji stymulować wzrost gruczołów piersiowych. Dlatego też warto wzbogacić naszą dietę o:

  • Soje
  • Siemię lniane
  • Sezam
  • Czosnek
  • Granat

Dodatkowo zdrowe nienasycone tłuszcze oraz orzechy, które mają za zadanie usprawnić pracę pobudzonych hormonów także powinny się znaleźć w naszej diecie. Natomiast zielone warzywa liściaste pomogą nam zachować jędrną i elastyczną skórę, ponadto ograniczają produkcję testosteronu u kobiet. Nie można także zapomnieć o żółtych warzywach i owocach, szczególnie tych posiadających witaminę A, czyli banany, dynia, morele oraz marchew.

ćwiczenia piersi

źródło: pixabay.com

Prawidłowa postawa

Garbienie się nie tylko powoduje osłabienie naszych pleców, ale także powoduje, że skóra biustu się rozciąga. Dlatego też pamiętajcie o właściwej postawie oraz ściąganiu łopatek. Po chwili uzyskujecie już widoczne efekty, bo przecież piersi wyciągnięte do przodu wydają się większe.

Odpowiednio dobrana bielizna

Wiele osób zapomina o odpowiednim doborze stanika, a przecież to podstawa. Bielizna, która uciska biust, deformuje go, dlatego tak ważne jest by piersi nie „wylewały się ze stanika”. Stanik powinien być tak dobrany, by piersi wyglądały ładnie i byłe zaokrąglone. Jeżeli gdzieś coś się wrzyna bądź odznacza, oznacza to, że ten stanik nie jest dobrze dobrany dla Ciebie.

Jak widzicie, stosowanie się do tych porad nie jest trudne, a jeżeli będziecie mieli problem z doborem odpowiedniego sprzętu do ćwiczeń, to zajrzyjcie tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *