Jak modnie dbać o zdrowie?

W dzisiejszych czasach możemy dbać o nasze zdrowie i kondycje na różne sposoby. Poznajcie najmodniejsze sposoby na zadbanie o swoje zdrowie i formę!

Opaska na oczy

Spanie w opasce na oczy pozwoli na regeneracje organizmu. Światło, które wpada w nocy z ulicy, powoduje, że nasz zegar biologiczny nie działa jak powinien. Jak można stwierdzić na podstawie wielu przeprowadzonych badań, zbyt jasne oświetlenie w sypialni może prowadzić do wielu poważnych problemów ze zdrowiem np. obniżenie gęstości kości oraz nadwagą. Jeżeli mamy problem ze światłem wpadającym do naszej sypialni, mogą wystarczyć rolety, czy też zasłony bądź coraz modniejsze opaski na oczy!

opaska na oczy

źródło: pixabay.com

Zamiast wody kokosowej sok z brzozy

Woda kokosowa w sklepach znajduje się niemalże przed naszymi oczami. Jej picie zalecane jest szczególnie osobą, które uprawiają sport. Jak się jednak okazuje, przez wielu nie doceniana woda z brzozy ma więcej wartości odżywczych, dodatkowo sok z brzozy jest tańszy od wody kokosowej, a więc można powiedzieć, że trunek ten ma same zalety, a zapewne lepiej spożywać go od wody kokosowej!

Ćwiczenia na placu zabaw i nie tylko

Streetworkout, czyli ćwiczenia w terenie miejskim, które oparte są na kalistenice- pracy z obciążeniem własnego ciała i elementami gimnastycznymi. Do tego typu ćwiczeń możemy wykorzystać tak naprawdę wszystko, co znajdziemy na swojej drodze. Ćwiczenia rozpoczynamy od podciągania na drążku, pompek, czy podnoszenia nóg. Taki trening nie należy do najłatwiejszych, ale dzięki niemu możemy wykształcić wszystkie mięśnie i rozwijać koordynację ruchową.

Olej kokosowy jest passe

Teraz króluje olej z awokado, w smaku można porównać go do oliwy z oliwek. Olej ten ma cenne właściwości, m.in. jednonienasycone kwasy tłuszczowe, które pozwalają obniżyć poziom złego cholesterolu. Olej ten jest bogaty w witaminę E. Ważny jest także fakt, że olej z awokado jest o wiele zdrowszy od oleju kokosowego.

dbanie o zdrowie

źródło: pixabay.com

Trampolina lepsza od tradycyjnego fitness

Trampoliny ogrodowe nie są już tylko zabawką dla dzieci. Dziś z powodzeniem wykorzystuje się je jako formę treningu. Skakanie na trampolinie można porównać z bieganiem. Godzina intensywnego skakania pozwala zaangażować więcej mięśni, a nawet spalić około 800 kcal. Jeżeli te liczby Was nie przekonują, to być może te będą dla Was bardziej obrazowe 3 minuty skakania na trampolinie to 10 minut biegania. Skakanie na trampolinie ogrodowej pozwala także zaangażować do pracy mięśnie brzucha, nóg, pośladków, a także mięśni głębokich, których praca podczas skakania podobna jest do szybkich skurczy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *